Terugblik Inspiratiedag 2015: Digitale communicatie

15-12-2015

Op maandag 14 december namen meer dan 120 Oost-Vlaamse toeristische actoren deel aan de Inspiratiedag rond Digitale communicatie die doorging in TIO3 in Ronse.

Na een korte stand van zaken met resultaten van de lopende Plan Bier campagne lanceerde Toerisme Oost-Vlaanderen de sectorwebsite waarop voortaan alle praktische info en sectornieuws gebundeld staan. Voeg sector.tov.be onmiddellijk toe aan je favorieten en blijf op de hoogte!

Tijdens het netwerkmoment ’s middags werden er interessante contacten gelegd met o.a. de verschillende medewerkers en regioverantwoordelijken van Toerisme Oost-Vlaanderen. De onderwerpen sharing economy, toeristische publicaties en toeristische websites maakten van het panelgesprek dan weer een rijk gevulde discussie.

In de namiddag zorgden 4 verschillende infosessies ten slotte voor inspirerende voorbeelden en praktische tips. Op zijn minst voldoende stof om over na te denken.

Plan Bier door Mieke Belmans en Tim Bottelberghe en de Lancering van sector.tov.be door Bram Elewaut

Panelgesprek

Infosessies

Promotie via social media. Vragen? Contacteer Bram Elewaut
Inspiratiedag TOV. Vragen? Contacteer Jo Petrus