Hoe een route creëren in je buurt?
Veelgestelde vragen
- Hoe kan mijn onderneming vermeld worden langs een netwerk?
- Kan ik voor mijn fietsevenement een kaart aanvragen?
- Bereidt Toerisme Oost-Vlaanderen nieuwe wandelproducten voor?
- Ik wil een nieuwe fiets- of wandelroute ontwikkelen. Hoe staat Toerisme Oost-Vlaanderen daar tegenover?
- Waar kan ik de gedetailleerde gegevens van de fiets- en wandelnetwerken terugvinden?
- Waar kan ik de gedetailleerde gegevens van fiets- en wandelroutes terugvinden?
- Hoe bestel ik publicaties in grote hoeveelheden?
- Welke fiets- of wandelroutes zijn recent gewijzigd?
- Wanneer en waarom worden de netwerken herwerkt?
- Welke materialen gebruikt Toerisme Oost-Vlaanderen voor de bewegwijzering van fiets- en wandelnetwerken/routes? Waar kan ik deze materialen verkrijgen?
- Wat is een wandelnetwerk en aan welke vereisten moet het voldoen?
- Hoe kan ik nuttige punten (zoals toiletten, zitbanken,…) toevoegen aan fiets- of wandelkaarten?
- Ik vind geen antwoord op mijn vraag. Wie kan ik contacteren met mijn vraag?
Nieuwe en gewijzigde routes
Fiets- en wandelvakanties
De cijfers achter de routes
- Aantal downloads fiets- en wandelroutes
- Aantal klikken naar externe partners vanaf de Routen website
- Fietsonderzoeken
- Heatmaps (later)
- Resultaten routescans (later)
Verbeter onze producten
Meld een routeprobleem
Heb je een probleem op een van onze routes of knooppuntennetwerken gespot? Laat het ons weten, dan gaan we ermee aan de slag!
Herwerking netwerken
Help ons mee de knooppuntennetwerken verbeteren. Dagelijks verbeteren en vernieuwen we zo samen duizenden kilometer netwerk en borden.
Andere suggesties
Heb je een idee of opmerking over onze producten of diensten? Deel je idee en werk samen met ons om onze regio’s nog aantrekkelijker te maken.