#shareoursmile: een campagne voor en door de toeristische sector

16-06-2016

Elke dag zet de toeristische sector zijn beste beentje voor om onze bezoekers een onvergetelijke ervaring te bezorgen. De #shareoursmile campagne (voor en door de toeristische sector in samenwerking met Toerisme Vlaanderen) zet jouw gastvrijheid en inspanningen extra in de verf! 

Tevreden bezoekers zijn de beste investering voor een toeristische bestemming. De #shareoursmile campagne focust op de gedreven en passionele hospitality professionals die onze bezoekers elke dag een topbeleving bezorgen. De glimlach waarmee zij elke dag hun werk doen, staat centraal in deze campagne. Maar ook de glimlach die er bij de bezoeker volgt, mag uiteraard gezien worden. We tonen voluit dat we een open en gastvrije bevolking zijn en dit bij elk contactpunt: in de luchthaven, in de trein, in de taxi, in het hotel, in het restaurant en café, in het museum, tijdens hun gidsbeurt of rondleiding, …

Zelf een echte #shareoursmile ambassadeur worden doe je zo:

  • Draag de #shareoursmile button en geef de campagne een persoonlijk gezicht
  • Gebruik de campagnetools (kaartjes, online banners, deurhangers, …) binnen jouw organisatie
  • Post #shareoursmile foto’s van jezelf en jouw collega’s. Deel jouw smile via onze website-app en je komt automatisch terecht in de ‘Wall of Smiles’!
  • Je maakt daarbij kans op een verrassingsweekend in Vlaanderen voor jou en jouw collega’s!
  • Verzin gastvrije incentives en leuke initiatieven om je bezoekers extra in de watten te leggen
  • Moedig ook je bezoekers aan om deel te nemen aan de selfie-publiekswedstrijd. Ook zij kunnen leuke prijzen winnen

Praktisch

Gratis buttons voor toeristische actoren en flyers voor internationale toeristen kan je vanaf maandag 27 juni afhalen in een toeristisch infopunt in je buurt.
> Waar?

Meer info