Skip to main content

Plan Bier in 2017

21-11-2016

Na de lancering van Plan Bier in de Vlaamse Ardennen en in Scheldeland (2015) brachten we dit jaar de editie Waasland uit en stelden we een splinternieuwe website voor. Daar bovenop promootten we Plan Bier in verschillende cinema’s en op TV.

En ook in 2017 willen we onze Oost-Vlaamse bieren toeristisch blijven uitspelen. Want naast een provinciale Bierbelevingsgids brengen we ook een Oost-Vlaamse Bierkalender uit. Voor die kalender hebben we jouw input nodig.

Op welke doelgroep mikken we?
  • Individuele toeristen
  • Uit binnen- en buitenland
Wat zoeken we?

Tijdelijke acties die een toeristische meerwaarde uitstralen! Dat kunnen zijn:

  • Brouwerijen die individueel te bezoeken zijn
  • Geleide stadswandelingen of fietstochten die passen binnen het thema
  • Proefavonden
  • Bierfestivals
  • Tentoonstellingen

Breng ons op de hoogte, hoe meer activiteiten waaruit we kunnen selecteren hoe beter!

Wat is ons doel?

Tijdens het toeristische seizoen van 2017 willen we elke week minstens 1 toeristische bier-activiteit aanbieden in Oost-Vlaanderen!

Hoe gaan we de kalender promoten?
  • In print
  • Digitaal
  • Gekoppeld aan een bijhorende campagne rond de Belevingsgids en de Bierkalender
  • Toerisme Oost-Vlaanderen onderzoekt welke middelen en welke kanalen we zullen inzetten voor deze actie
Timing
  • Jouw aanbod insturen kan tot 28 februariĀ 2017
  • In meiĀ 2017 lanceert Toerisme Oost-Vlaanderen de nieuwe campagne met Belevingsgids en Bierkalender

> Stuur jouw aanbod hier in