Skip to main content
18-10-2021

Bezoekers gastvrij ontvangen en de regio mee promoten. Dat was de inzet van het ambassadeurstraject voor ondernemers uit Scheldeland. Tijdens de workshop klantgerichtheid keken we vanuit de ogen van de gast naar onze zaak en service. Daarnaast ontdekten we heel wat inspirerende plekken in regio Scheldeland.

Naar een 9+ organisatie: workshop Klantgerichtheid

Expert Joost Cottyn dompelde ons onder in de wereld van klantgerichtheid. Wat is het verschil met klanttevredenheid? Hoe kan je inspelen op de verwachtingen van je bezoekers? En hoe creëer je die wow-ervaring die ervoor zorgt dat je gasten fan worden en je aanbevelen bij anderen? We werkten voor de zaak de klantenreis uit en bepaalde hoe we de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen. Tot slot kregen we heel wat tips over klantgerichte en positieve communicatie.

Troeven van Scheldeland

De modules streekverkenning focusten op de troeven van regio Scheldeland. We bewonderden het eeuwenoude Unesco erfgoed van de stad Dendermonde. We bezochten de omgeving van het kasteel d’Ursel aan de Schelde en ontdekten het pittorseke Sint-Amands en het museum van de dichter Emile Verhaeren. 

Nieuwe en bekende ambassadeurs voor regio Scheldeland

Staan te popelen om je gastvrij te ontvangen met tips op maat: