Skip to main content
01-12-2021

Bezoekers gastvrij ontvangen en de regio mee promoten. Dat was de inzet van het ambassadeurstraject voor ondernemers uit het Meetjesland. Tijdens de workshop klantgerichtheid keken we vanuit de ogen van de gast naar onze zaak en service. Daarnaast ontdekten we heel wat inspirerende plekken, met focus op het krekengebied in het Meetjesland.

Naar een 9+ organisatie: workshop Klantgerichtheid

Expert Joost Cottyn dompelde ons onder in de wereld van klantgerichtheid. Wat is het verschil met klanttevredenheid? Hoe kan je inspelen op de verwachtingen van je bezoekers? En hoe creëer je die wow-ervaring die ervoor zorgt dat je gasten fan worden en je aanbevelen bij anderen? We werkten voor de zaak de klantenreis uit en bepaalden hoe we de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen. Tot slot kregen we heel wat tips over klantgerichte en positieve communicatie.

Troeven van het Meetjesland

De modules streekverkenning focusten op de troeven van het Meetjesland. We ervaarden de uitgestrektheid van Sint-Laureins en fietsten langs de kreken. We verkenden de kreken van Assenede in en rond vissersdorp Boekhoute en we ontdekten het Middeleeuws verleden van Middelburg, een klein dorp in de polders vlakbij Nederland.

Nieuwe en bestaande ambassadeurs voor regio Meetjesland

Staan te popelen om je gastvrij te ontvangen met tips op maat:

Bekijk de sfeerfoto's