Skip to main content
01-03-2023

Vlaanderen Vakantieland lanceerde op 1 maart 2023 een nieuwe campagne ‘Stemming bereikt’. Vorig jaar maakte Vlaanderen Vakantieland de Vlaming warm voor het eindeloze aanbod aan Vlaamse logies en activiteiten met de campagne ‘Het Grootste Toeristische Bord van Vlaanderen’.

Logies, steden, gemeenten en organisaties sprongen mee op de kar en er werden meer dan 500 gepersonaliseerde toeristische borden de wereld ingestuurd via allerlei (social) kanalen. Met ‘Stemming bereikt’ wil Vlaanderen Vakantieland opnieuw de Vlaming warm maken voor een vakantie in eigen land. De zoektocht naar een vakantie, start vaak vanuit een ‘stemming’: avontuur, bijzonder, zen,… Ook in jouw logies, stad, gemeente, organisatie,… worden er veel ‘stemmingen bereikt’.

Sinds 1 maart 2023 loopt er in heel Vlaanderen een grootste affichagecampagne. Er verschijnen tien inspirerende ‘stemmings-‘artikelen op vlaanderenvakantieland.be en de campagne duikt ook op sociale media op. Ook de onlinemodule om je eigen originele, gepersonaliseerde affiche op te maken voor jouw gemeente/stad/organisatie is terug actief. Het e-zine blijft als vaste waarde en vanaf 1 april start de nieuwe tv-reeks Vlaanderen Vakantieland op één.

Hoe kan jouw logies/organisatie meedoen?

Via de onlinemodule kan je kiezen welke stemmingen bij jouw logies/organisatie horen. Op die manier kan je je eigen affiche of socialemediapost maken.

Het werkt zo:

  1. Kies via onze onlinemodule 3 stemmingen, een beeld en een slogan uit.
  2. Download je affiche/post
  3. Deel de afbeelding via je sociale media met #vlaanderenvakantieland
  4. Of print de affiche en geef ze een plekje op jouw locatie

MAAK HIER JE EIGEN AFFICHE

Op zoek naar ideeën om jouw affiche in de kijker te zetten?
Bezoek dan zeker onze inspiratiepagina.