Skip to main content
28-10-2021

Bezoekers gastvrij ontvangen en de regio mee promoten. Dat was de inzet van het ambassadeurstraject voor ondernemers uit Scheldeland en Vlaamse Ardennen (Geraardsbergen). Tijdens de workshop klantgerichtheid keken we vanuit de ogen van de gast naar onze zaak en service. Daarnaast ontdekten we heel wat inspirerende plekken, met focus op de Dendervallei.

Naar een 9+ organisatie: workshop Klantgerichtheid

Expert Joost Cottyn dompelde ons onder in de wereld van klantgerichtheid. Wat is het verschil met klanttevredenheid? Hoe kan je inspelen op de verwachtingen van je bezoekers? En hoe creëer je die wow-ervaring die ervoor zorgt dat je gasten fan worden en je aanbevelen bij anderen? We werkten voor de zaak de klantenreis uit en bepaalde hoe we de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen. Tot slot kregen we heel wat tips over klantgerichte en positieve communicatie.

Troeven van de Dendervallei

De modules streekverkenning focusten op de troeven van de Dendervallei. We beleefden de Dender van op de fiets van Geraardsbergen naar Lessines in Wallonie Picarde, met interessante stops onderweg. We bewonderden het eeuwenoude Unesco erfgoed van de stad Dendermonde. We ontdekten het gezellige dorp Wieze en ervaarden de groene Beneden-Dendervallei daar vlakbij. We wandelden langs creatieve en hippe plekken in Aalst. We beleefden het avontuurlijke aanbod op en naast de Dender van The Outsider Aalst met een tochtje in de reuzenkano en een spannende laser game.

Nieuwe ambassadeurs voor regio Scheldeland en Vlaamse Ardennen

Staan te popelen om je gastvrij te ontvangen met tips op maat:

Bekijk de sfeerfoto's