Kwaliteit in dienstverlening van hotels, onthaal en gidsenwerking

13-01-2016

Tevreden toeristen zijn de beste ambassadeurs!

Net daarom lanceerde Toerisme Vlaanderen de website kwaliteit.toerismevlaanderen.be. Een nuttig instrument dat helpt om de kwaliteit in dienstverlening van hotels, onthaal en gidsenwerking te verbeteren en bijdraagt tot een stijgende klantentevredenheid.

Hotels
  • Cruciale schakel in de customer journey van de toerist en in de algemene tevredenheid van zijn bezoek
  • ‘Kwaliteit in hotels’ zet specifiek in op het verhogen van de klantentevredenheid
  • > Meer info voor hotels
Onthaal
  • Hoe helpen we onze bezoekers om het beste te halen uit hun verblijf op onze bestemming?
  • Tevreden gasten blijven langer
  • Tevreden gasten hebben meer kans om terug te komen
  • Tevreden gasten geven meer uit
  • Tevreden gasten zijn bovendien de beste ambassadeurs
  • ‘Kwaliteit in onthaal’ is er voor steden en onthaalcentra
  • > Meer info voor steden en onthaalcentra
Gidsenwerking
  • Gidsen zijn vaak de enige aanspreekpunten van toeristen
  • Verhogen van de klantentevredenheid bij bezoekers die deelnemen aan gegidste rondleidingen
  • Toerisme Vlaanderen biedt een waaier aan ondersteuning voor organisaties met gidsenwerking
  • > Meer info voor gidsenorganisaties
> Meer info over deze en andere opleidingen en infosessies