Skip to main content
10-12-2020

We lanceerden dit jaar het nieuwe merk van de Vlaamse Ardennen: #indevlaamseardennen. Voortaan kan je als toeristische dienst of ondernemer zelf aan de slag met dit merk.

Het merk is opgebouwd vanuit vier verhaallijnen: ‘Verrassend wandelen’, ‘Pittig koersen’, ‘Slow down’ en ‘Van ouds genieten’.

Daarvoor creëerden we zelf o.a. reeds:
We deden een update van onze social media kanalen
en voerden daar actief promotie mee:

In 2021 jaar rollen we dit nieuwe merk verder uit met o.a. een nieuw toeristisch magazine en de rebranding van de infozuilen.

Wil je zelf ook aan de slag met dit nieuwe merk?

Gebruik dan onze online toolkit Vlaamse Ardennen: http://vlaamseardennen.sector.tov.be/

Op deze website vind je de verhaallijnen en doelgroepen. Je kan het logo, de huisstijl en afbeeldingen downloaden voor gebruik op bv. je eigen website, sociale media en brochures. Je vindt er bovendien ook enkele inspirerende voorbeelden.

Op die manier kunnen jullie je eigen onderneming, gemeente, organisatie … mee promoten met eenzelfde huisstijl als die van Toerisme Vlaamse Ardennen. Zo kan je het merk ‘In de Vlaamse Ardennen’ samen met ons top-of-mind maken bij potentiële toeristen. Het zal ook jou sterker maken!