Wat is het?

De evaluatie van fiets-en wandelcampagnes die Toerisme Oost-Vlaanderen en de Regio’s ontwikkelden.

Welke campagnes doorgelicht?

Fietscampagne Meetjesland zomer 2016

Tijdens de zomer 2016 liep een fietscampagne in het Meetjesland. Acties in de pers en via internet zorgden voor een ruime verspreiding van het fietsmagazine ‘Op de pedalen in het Meetjesland’. Via een online-bevraging bij de toeristische initiatiefnemers én bij wie het magazine bestelde via de webshop van Toerisme Oost-Vlaanderen, peilden wij naar het gebruik van en de mening over dit magazine.

> Raadpleeg hier de onderzoeksresultaten
> Raadpleeg hier de campagne en een samenvatting van de resultaten

Winterwandelboek Scheldeland 2015-2016

Tijdens de wintermaanden 2015-2016 liep een succesvolle campagne in Scheldeland waarbij een wandelboek met 30 wandelingen in de regio kon gedownload worden.
Wie downloadde deze online publicatie? Wie trok er op uit in Scheldeland met de uitgestippelde wandelingen? We onderzochten dit met een online-bevraging bij wie het boek downloadde.

> Raadpleeg hier de onderzoeksresultaten

Vragen of hulp nodig?